Image Hosted by ImageShack.us

Coretan Perjuangan

Khabar Dari Pimpinan

Tuesday, June 9, 2009

Beringat Sebelum Kena.. Depa baik ada makna tuu!!



Antara laporan dari utusan meloya

Pemuda sifatkan Hadi berpandangan jauh
KUALA TERENGGANU 8 Jun - Pergerakan Pemuda UMNO Terengganu menyifatkan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai pemimpin berpandangan jauh kerana tidak menutup pintu rundingan ke arah pembentukan kerajaan perpaduan antara UMNO-Pas.




Ambil kira kepentingan rakyat??-bukan kerana UMNO hampir PUPUS!!!!
KOTA KINABALU 8 Jun - Cadangan penubuhan kerajaan perpaduan tidak harus dilihat dari sudut keuntungan politik sahaja sebaliknya manfaat yang akan diterima oleh seluruh rakyat juga perlu diambil kira.

Sumber dari malaysiakini....

'Muzakarah bukan umpan bentuk k'jaan perpaduan'??

Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin berkata, muzakarah Umno dan PAS bukan umpan untuk membentuk kerajaan perpaduan antara kedua-dua parti terbesar orang Melayu itu.

Sebaliknya, kata ahli parlimen Rembau itu, perbincangan ini adalah demi kebaikan, membasmi kemiskinan dan pembangunan politik negara.

"Muzakarah ini menghasilkan persefahaman tidak rasmi, tidak sampai membentuk kerajaan perpaduan.

"Perbincangan ini adalah satu usaha serius ke arah perpaduan ummah, orang Melayu," katanya dalam rancangan agenda Awani terbitan Astro Awani selama 30 minit malam ini.

-------------------------------------------------------------------------------

PAS sudah ada Pakatan Rakyat. PAS kena tengok ahli parti, rakan Pakatan dan persepsi. Benda itu perlu dibereskan supaya tidak menikam PAS kembali,

No comments:

Powered By Blogger

 
|  Pemuda Pas Cawangan Ketengah jaya. Blogger Template By Lawnydesignz Powered by Blogger